bejja in game

esport, meg ami én vagyok

Esport statisztika már megint
segíts te is!

Nehéz megértetni a világgal, mire jó, többek között nekem is (ennyi idősen) az esporttal, és az azt űző fiatalokkal foglalkozni. A esport Minarik Edéi vagyunk, és ezen a szinte érintetlen felületen keressük a fogást, próbáljuk láthatóvá tenni a mai fiatalság azon rétegét, akiknek a versenyszerű videojáték az élete. 
Szeretnék felnőni hozzájuk, és ahhoz a feladathoz amit elénk állítanak.
A legnehezebb része ennek, az, hogy meg tudjuk mutatni őket a világ azon felének, akik nem ismerik fel, hogy ez lassan nem egy szubkultúra, hanem a fiatalok ezerei életének a velejárója.

2017-ben, az Egymillióan a magyar e-sportért Egyesülettel, valamint az eNET kutatóközpont közösen újra elkészítette azt a kérdőívet, immáron másodszorra, amely felméri ezeknek a srácoknak a szokásait. 
Az előző alkalommal az alábbi eredményeket kaptuk.

58d253d2d5314_170322infografikamagyaresportkerdoiv2016.jpg

forrás: Esport1.hu

Idén, azt szeretnénk látni, vajon mekkora helyet hódítottak meg az új játékok? PUBG vagy a Destiny2 lenyomja e a LOL-t vagy a CS:GO-t?
Ha kitöltöd, nyerhetsz az idei őszi gamerünnepre, a PlayIT novemberi rendezvényére egy kétnapos belépőt!

TÖLTSD KI JÓL!

A bejegyzés trackback címe:

https://angolwoodoo.blog.hu/api/trackback/id/tr4613027952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eq2 2017.10.20. 07:59:12

Ez tipikusan kelet európai eredmény és a költés leginkább anyagi helyzet kérdése. Én is korán kezdtem (6-8 évesen) a játékot de most 40 vagyok és noha profi szinten sosem játszottam de az elmúlt 35 évemet igen sok játékkal fűszereztem. Sajnos sosem adatott meg hogy barátokkal játsszak így meg is rekedtem ezen a szinten. De akkor is szeretem a dota-t. :-) Persze jobb lenne valami klassz mmorpg de az sajna halott műfaj.

angolwoodoo 2017.10.20. 08:03:58

@eq2: igen, ez az országban elő gamerek szokásait tükrözi, aminek komoly része az anyagi ráfordítás mértéke.
És valóban azt az határozza meg ki milyen körülmények közt él.
A DOTA-t én is szeretem :)
Az mmorpg sosem volt a műfajom, a wow is teljesen kimaradt,

Berelhetoreklamfelulet 2017.10.20. 11:28:25

Napi 1 óra vagy az alatti embert én még gamernek sem neveznék, nem hogy e-sport gamernek, annak még napi 3óra is kevés.

Ilyenek meg hogy e-sportol telefonrol meg tabletről, kajak? nem véletlen halott a magyar e-sport, úgy látszik, az embereknek még csak fogalmuk sincs arról, hogy mit csinálnak...

Vagy már manapság az is e-sportnak számít, ha valaki egy olyan gameval játszik, amivel (igazi) e-sport gamer is játszik versenyszerűen, valahol a világban? Mert a kérdőívből kb. ez szűrhető le.

angolwoodoo 2017.10.20. 12:01:24

@Berelhetoreklamfelulet:
Az eltöltött időre nem reagálnék annál többet, hogy a felmérés a gamerek esport játékokhoz való viszonyát mutatja meg.

Pl a Hearthstone is esport játék, megkérdőjelezni azt, hogy azt valaki milyen felületen játszik, tableten pc-n, telefonon, abból a szempontból irreleváns, hogy nem csak az esportolóknak készült a kérdőív, hanem esport játékokkal játszóknak. Pl, Én nem tekintem magamnak esportolónak, mégis esport játékokkal játszom, nem versenyszerűen.

A fentiekből következik, hogyha én pl. focizom a téren, nem leszek hivatásos sportoló. Abban a pillanatban, hogy ezt egyesületi keretek közt, szervezett formában, meghatározott szabályok szerint, versenyszerűen folytatom, abban a pillanatban igen. Addig csak hobbi szinten űzök sportot.
Ugyanez a felállás az esportok terén. Attól, hogy sokat játszom esport játékokkal, nem tesz esportolóvá.

puddin 2017.11.28. 13:18:27

@Berelhetoreklamfelulet: én a hétköznapi 2 óra játékon is nagyon jót mosolyogtam, sosem tartottam magam tru gamernek, de ettől még én is többet tolok :D

bejja in game

Vélemények erről arról, játékok, filmek, magánélet. Aki vagyok: gamer, anya, esportfüggő, 40+, mi kell még?

Friss topikok

  • puddin: @Berelhetoreklamfelulet: én a hétköznapi 2 óra játékon is nagyon jót mosolyogtam, sosem tartottam ... (2017.11.28. 13:18) Esport statisztika már megint
  • Dr.Démonmac1: gracc neki (2017.10.22. 19:43) DREAMHACK GYŐZTES MAGYAR!
  • angolwoodoo: Nagyon köszi, Nofear külön posztot kapott volna, ahogy azt említettem is :) "(most nem térek ki az... (2017.10.19. 16:10) Ki az esportoló?

Címkék

árkád (1) Batky Zoltán (1) benq (1) cosplay (4) csgo (10) deadfox (1) denver (1) dk (2) docler (1) Docler Myrmidons (1) dota2 (1) dreamhack (3) együtt (2) én (5) erre nincs mentség (1) esl (1) esport (21) esport1 (1) Esport1 (12) esportakadémia (1) esportfest (1) esportmeetup (4) esportmilla (5) esportoló (1) esportpolitika (1) év esportolója (3) F1 (1) fesztivál (1) fifa (1) flash (1) foci (1) forma1 (1) fun (2) futás (1) gabesson (1) gamer (9) gamer ház (2) gamer house (2) game agents (1) gaming (4) GaRpY (1) gémerház (1) gender (1) gyász (2) hajrá magyarok (4) hijab (1) hs (1) hungarocomix (1) jobbik (2) Jönköping (1) képregény (1) képregénykiállítás (1) kolorrrr (1) laptop (1) league of legends (5) lenovo (1) lol (5) Losonczi Kata (1) luminocity (1) lurdyház (1) m4 (1) maga (1) magamfélék (3) magyar esport tv (1) marketingshit (1) meetup (4) meltdown (1) momentum (2) mtk (1) myztro (1) nemzeti versenysport szövetség (5) nylon (1) oldiebutgoldie (1) OMEN (2) omenx (1) omen by hp (2) online video stars (1) overwatch (1) ovs (1) párbeszéd (2) playit (7) playitház (1) politika (2) pubg (1) PUBG (1) pulitron (1) quake (1) queenofluna (1) raisy (1) roadshow (1) samsung (1) skgaming (2) special effect media (1) sport (9) sportegyesületek (1) sportpolitika (4) szimulátor (1) tv (1) vélemény (2) video (1) videos (1) videós (2) viktória (1) virtual reality (2) vizicsacsi (1) WESG (1) wesg (1) wot (1) you (1) youtube (2) youtuber (1) zowie (1) ZOWIE DIVINA Women’s Invitational PUBG Tournament Announcement (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása