bejja in game

esport, meg ami én vagyok

OVS fesztivál?
Honnan hová?

Az első OVS-t nem értettem, de nálam ez korosztályi probléma, plusz még nem éreztem annak a súlyát mire képes egy ismert videós. Azóta megértettem.
A nem oly régen jobb létre szenderült Petőfi Csarnok adott helyet, az első Online Video Stars Fesztivál eseményének 2014-ben.
joue_source.jpg
A szervezői gárda, bár nem volt jártas az ilyen eseményekben, teljes szívvel dolgozott azon, hogy olyan rendezvényt hozzanak létre, ami addig az ideig nem volt jelen hazánkban. Úttőrőt alkottak, annak minden frissességével és hibájával együtt. 
Ott szembesültem először, azzal a szeretettel és rajongással, ami ezeket a videós srácokat és lányokat körülveszi. Emlékszem milyen megdöbbenéssel néztem, ahogy a 10-17 éves korosztály tagjai, mint egy világszárt vette körül a BTurbo nevű videóst, elhalmozva ajándékokkal. Számomra néha fogyaszthatatlannak tűnő alkotásaikkal, akár több százezres követőtáborra is szert tudnak tenni. Ez volt az első benyomásom.
Aztán részese lettem ennek a világnak, az OVS és az Esport Fest szervezési folyamata alatt, és nemhogy megszoktam a tényt, hogy ezek a srácok léteznek, de jó párat meg is szerettem közülük, és mint alkotókra nézek fel rájuk. Még az influencerekre is, mert egyik másik videós olyan csodás selfmarketinget működtett, ami tananyagba illő.

2015-ben tulajdonosváltáson ment keresztül a rendezvény, és a Special Effect Média kezébe összpontosult az OVS és az általuk megálmodott Esport Fest szervezése is. A cégről tudni kell, hogy az egyik legnagyobb videós ügynökséggé nőtte ki magát néhány év alatt.
A 2015-ös OVS-nek már a Millenáris adott helyet, és az előző rendezvény kínosra sikeredett esport programja is, sokkal komolyabbra, és minőségibbre sikerült.
A húzó nevek nem hiányozhattak most sem, és abban az évben Dancsóval bármit el lehetett adni.
11102876_476963895790062_5923018658502780636_n.png

Komolyabb színpadi programok, és tematizált menetrendet állítottak össze, kihasználva hogy a szervezők közt végre aktív videósok is voltak. Nem mondom, hogy a tervezés, és a kivitelezés során minden simán ment és nem voltak álmatlan éjszakáink. Próbálok figyelni arra, hogy ne nagyon írjak neveket, de egyet mindenképpen meg kell említenem, aki anyatigrisként védelmezte a videósok érdekeit, néha úgy is, hogy a pokolra kívántam, hiszen én éppen így próbáltam védeni az esportolók érdekeit a szervezők felé. Voltak csörtéink, de mégis Ő az akit itt meg kell említenem név szerint is, és ez nem más mint Viktória. A nem felhőtlen kezdeti viszony ellenére, azt kell mondjam, nagyon de nagyon megszerettem Viki hozzáállását és fejlődésre való képességét. A kedvenc idézetem tőle abban a videóban van amit most ideteszek nektek.

Így hangzik: "kiállni másokért, sokszor annyit jelent, kiállni a tömeg ellen" (ezen a videón még most is meghatódom)


Na de térjünk vissza az eredeti témánkhoz, az OVS-hez. A második alkalommal már feltűntek azok a hangok a videósok egy részétől, hogy miért kellene pénzt kérni a rajongóktól, hogy találkozhassanak velük, mikor ezt bármikor megtehetnék. Eszükbe se jutott, hogy olyan körülményeket teremtenek nekik ezeken a fesztiválokon, ami sokkal de sokkal többet ad élményben egy rajongónak, mivel sokan vannak, sokak érzik ugyanazt, azok körében van akik megértik, ismerik rajongásának tárgyát. Nem szeretném ezt a rendezvényt hófehér ártatlansággal takargatni, mert ebben a rendezvényben is ott van az üzleti koncepció, na de az isten áldja már meg ezeket a fanyalgókat, ők visszautasítják a céges nagypénzes megkereséseket? Vagy az mitől tisztább pénz, hogy a rajongóik arcába tolják a szponzoraik termékét? 
Volt itt minden ami szem szájnak ingere, játék, ajándékok, komoly és kevésbé komoly előadások, videósok minden mennyiségben: Dancsó Péter, PamKutyáék, Sirius, Goodlike, James, Metalexovics, zsDav, Unfield, Bturbo, Szirmai Gergő, FanMadeMaker, FollowAnna, Varázsló, Covery, Szalay Isti, CsChannel, Norbijo, KD Csapat, 2face, breakfastatfruh, Gabifrizurai, Attila the Bookaholic és még sorolhatnám. Gyerekbetegségei ellenére is jó emlékként maradt meg bennem is a II. OVS Fesztivál. Nagyon vártuk a 2016-os eseményt. Ahol újabb változások történtek.

2016 Millenáris Park.
1568-1.jpg
Már nem csak a videósoké az OVS, egy egész teremnyi esport rendezvény kapott otthont. 
Ennek én örültem, mert a cosplayerekkel színesített versenyek, odavonzották a nézőket. 

Aztán hirtelen csend lett. Se OVS se Esport Fest. Elszomorító volt látni, ahogyan elhal ez a csodás kezdeményezés. Vártuk a tavaszt, aztán a nyarat, vajon mikor lehet megint kicsivel többet kapni a videósokból, mint az egyéb rendezvényeken megtartott "youtuber simogató"? 
Pár napja aztán kiderült. Szerencsére a lehető legjobb helyre került az OVS, és ez nem más mint a PlayIT őszi rendezvénye. Ennek keretein belül kap helyet a 2017-es OVS FEST. Valószínűleg sokat javít a helyzeten, hogy végre névadó szponzorra lelt az esemény, az Asus Zenfon4 "személyében".

22405448_967959553357158_3907737841953272040_n.jpg

Nyilván, most majd jönnek a kedvenc fanyalgóink, "miért lenne jobb mint az eddigiek, miért lesz más ez a PlayIT mint az eddigiek, én ezért nem adnék pénzt". Nos akik így gondolják, csak egyszer vegyék a fáradtságot, és tiszteljék meg ezeket a srácokat azzal (főleg ha követik őket youtube-on), hogy elmennek velük beszélgetni, megismerni őket. 
Végre vannak külön jegyek arra, hogy valaki nem 1000 másik közt, vagy 1000 másikkal versengve  találkozhasson a kedvencével, hanem egy lounge-ban eltölthessen időt az általa legjobban kedvelt videóssal, és a többi rajongóval. Hogy őszinte legyek, végre kapnak pluszt a pénzükért. Pl ezt a jegyet én is megvenném :)
ovs-pamkutya-jegy.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://angolwoodoo.blog.hu/api/trackback/id/tr8312948003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bejja in game

Vélemények erről arról, játékok, filmek, magánélet. Aki vagyok: gamer, anya, esportfüggő, 40+, mi kell még?

Friss topikok

  • puddin: @Berelhetoreklamfelulet: én a hétköznapi 2 óra játékon is nagyon jót mosolyogtam, sosem tartottam ... (2017.11.28. 13:18) Esport statisztika már megint
  • Dr.Démonmac1: gracc neki (2017.10.22. 19:43) DREAMHACK GYŐZTES MAGYAR!
  • angolwoodoo: Nagyon köszi, Nofear külön posztot kapott volna, ahogy azt említettem is :) "(most nem térek ki az... (2017.10.19. 16:10) Ki az esportoló?

Címkék

árkád (1) Batky Zoltán (1) benq (1) cosplay (4) csgo (10) deadfox (1) denver (1) dk (2) docler (1) Docler Myrmidons (1) dota2 (1) dreamhack (3) együtt (2) én (5) erre nincs mentség (1) esl (1) esport (21) Esport1 (12) esport1 (1) esportakadémia (1) esportfest (1) esportmeetup (4) esportmilla (5) esportoló (1) esportpolitika (1) év esportolója (3) F1 (1) fesztivál (1) fifa (1) flash (1) foci (1) forma1 (1) fun (2) futás (1) gabesson (1) gamer (9) gamer ház (2) gamer house (2) game agents (1) gaming (4) GaRpY (1) gémerház (1) gender (1) gyász (2) hajrá magyarok (4) hijab (1) hs (1) hungarocomix (1) jobbik (2) Jönköping (1) képregény (1) képregénykiállítás (1) kolorrrr (1) laptop (1) league of legends (5) lenovo (1) lol (5) Losonczi Kata (1) luminocity (1) lurdyház (1) m4 (1) maga (1) magamfélék (3) magyar esport tv (1) marketingshit (1) meetup (4) meltdown (1) momentum (2) mtk (1) myztro (1) nemzeti versenysport szövetség (5) nylon (1) oldiebutgoldie (1) OMEN (2) omenx (1) omen by hp (2) online video stars (1) overwatch (1) ovs (1) párbeszéd (2) playit (7) playitház (1) politika (2) pubg (1) PUBG (1) pulitron (1) quake (1) queenofluna (1) raisy (1) roadshow (1) samsung (1) skgaming (2) special effect media (1) sport (9) sportegyesületek (1) sportpolitika (4) szimulátor (1) tv (1) vélemény (2) video (1) videos (1) videós (2) viktória (1) virtual reality (2) vizicsacsi (1) WESG (1) wesg (1) wot (1) you (1) youtube (2) youtuber (1) zowie (1) ZOWIE DIVINA Women’s Invitational PUBG Tournament Announcement (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása