Az e-sportból származó éves globális bevétel 2020-ra várhatóan eléri az 1,5 milliárd dollárt
Na, ehhez nehéz hozzáfűzni bármit, vagy csak átlépni a tényt.
Részlet a bevezetőből:
"A negyvenezres stadionban teltház van, a nézők kedvenc játékosuk nevét viselik a pólójukon, arcukon harci festés, kezükben csapatuk zászlaja. Egy ilyen jelenetet néhány éve meg csak egy sci-fiben tudtunk volna elképzelni, de ma már mindennapos esemény. Digitalizálódó kultúránkban egyre több dolgot definiálunk újra, így a sportot is. Az elektronikus sport növekedése gyorsabb ütemet diktál, mint bármely más hagyományos sportág vagy a szórakoztatóipar más ágai. Ezt a trendet, illetve az e-sport gazdasági és üzleti lehetőségeit térképezi fel Az e-sport nem játék – Üzleti elemzés Magyarország és a V4-ek e-sport-piacárólcímű PwC-tanulmány."
Nem is tudok nagyon mit kiemelni, az egész tökéletesen összetett, lépésről lépésre bemutatja, mi a helyzet ezzel a nagyon kérdéses, és sok vitát generáló területtel.
A PwC oldalán letölthető az egész anyag.
Könyörgöm drága szkeptikus barátaim, csak olvassátok el.
ITT
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.